понедельник, 1 октября 2018 г.

ისტორიის წრის ,,ოქროს საწმისის"გეგმა და შეფასების რუბრიკები


ისტორიის  წრის  გეგმა

წრეზე განსახილველი საკითხები
ჩატარების დრო და ხანგრძლივობა
შენიშვნა
1
შეხვედრა წრის წევრებთან,შეხვედრის განრიგის დადგენა და თემატიკის გაცნობა,გასვლითი ღონისძიება შ.რუსთაველის სახ.უნივერსიტეტთან,,ბათუმის სამეცნიერო პიკნიკი“
2018წ.28 სექტემბერი,
14 სთ.

2
ბერძენ -სპარსელთა ომები
2018წ.5 ოქტომბერი.
14 სთ.

3
ეთნოგრაფიული მუზეუმის დათვალიერება,,ბორჯღალო“
2018წ.12ოქტომბერი.
14 სთ.

4
ალექსანდრე მაკედონელის ცხოვრება და მოღვაწეობა
2018წ.19ოქტომბერი.
14 სთ.

5
რომი და კართაგენი,პუნიკური ომები
2018წ.26 ოქტომბერი.
14 სთ.

6
არაბთა სახალიფო
2018წ. 2 ნოემბერი.
14 სთ.

7
თურქ-სელჩუკები და მანაზკერტის ბრძოლა
2018წ. 9 ნოემბერი.
14 სთ.

8
ჯვაროსნული ომები და მიზეზები
2018წ. 16 ნოემბერი.
14 სთ.

9
,,ტოლერანტობა"(ეთნიკური მრავალფეროვნება,კულტურა და რელიგია საქართველოში)
2018წ. 22 ნოემბერი.
14 სთ.
23 დასვენების დღეა და ჩატარდება წინა დღით
10
ოსმალეთის იმპერია,ბიზანტიის იმპერიის დაცემა და მისი მსოფლიო ისტორიული მნიშვნელობა
2018წ. 30 ნოემბერი.
14 სთ.


11

სტუმრად ბიბლიოთეკაში,წიგნი თუ კომპიუტერი
2018წ.7 დეკემბერი.
14 სთ.

12
ნაპოლეოინის ომები,რევოლუციური საფრანგეთი და ევროპა
2018წ.14 დეკემბერი.
14 სთ.

13

შემაჯამებელი შეხვედრა(მშობელთა კითხვარის შევსება)

2018წ.21დეკემბერი.
14 სთ.






შეფასების კრიტერიუმები:

ჯგუფის მუშაობის რუბრიკა

კრიტერიუმები
ჯგუფის მუშაობა წარუმატებელია 
ჯგუფის მუშაობა დამაკმაკოფილებელია
ჯგუფის მუშაობა წარმატებულია
ჯგუფის წევრების ჩართულობა მუშაობაში
ყველა წევრი არ არის ჩართული

ჯგუფის მუშაობა დამაკმაკოფილებელია
ყველა ჩართულია
ურთიერთმოსმენისა და აზრის გაზიარების უნარი
კამათობენ,არ უსმენენ ერთმანეთს და არის ხმაური, არ იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
ხმაურობენ, ნაკლებად იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
უსმენენ ერთმანეთს და იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
ინსტრუქციის მიხედვით მუშაობა
ზუსტად ვერ მიყვებიან ინსტრუქციას
ნაწილობრივ მიყვებიან ინსტრუქციას
მუშაობენ ინსტრუქციის მიხედვით
დროის ლიმიტის დაცვა
ვერ ეტევიან განსაზღვრულ დროში
უმნიშვნელოდ გააცდინეს დრო
იცავენ დროის ლიმიტს
ლიდერის როლი
ლიდერი ვერ მართავს ჯგუფის მუშაობას
ლიდერი ზოგჯერ ახერხებს მუშაობის წარმართვას
ლიდერი ეფექტურად მართავს ჯგუფის მუშაობას



პროექტის-პრეზენტაციის  შეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმი
დაბალი 
საშუალო
კარგი 
საუკეთესო 
მასალების შეგროვება
აქვს მწირი ინფორმაცია
 საკითხის შესახებ
აქვს ინფორმაცია,მაგრამ არ აქვს პრობლემის გადაჭრის გზები
აქვს ინფორმაცია სრულად,მაგრამ არ აქვს ფოტო,ვიდეო,მასალა
სრულად არწერს თემას და მის ირგვლივ არწერს პრობლემის გადაჭრის გზებს,მიტეტუბული აქვს ინფორმაციის წყარო და რესურსი
გუნდურ პროექტში მოსწავლეთა მუშაობის ეტაპი
ისტ არ არის გამოყენებული,
მოუწესრიგებელია
მოუწესრიგებელია,ისტი გამოყენებულია მხოლოდ რამოდენიმე მოსწავლის მიერ,არ ჩანს მოსწავლეთა ჩართულობა


მოწესრიგებულია,ისტ-ის გამოყენება მრავალფეროვანია,ზოგჯერ შეუსაბამოა დავალებასთან
კარგად არის ორგანიზებული,ჩანს მოსწავლეების მიერ გადანაწილებული დავალების სრულყოფილება
დავალებასთან შესაბამისობა
საერთოდ არ შეესაბამება დავალებას

მიჰყვება ინსტრუქციათაგან მხოლოდ ზოგიერთს
მიჰყვება ინსტრუქციებს,თუმცა ზოგჯერ ზედაპირულად
ყველა ინსტრუქცია გათვალისწინებულია,დავალება სრულყოფილად არის შესრულებული
პრეზენტაციის ვიზუალური ნაწილი
არ შეესაბამება შინაარს
ვიზუალური მასალა ნაკლებად შეესაბამება შინაარს
მეტ-ნაკლებად მოწესრიგებულია,ზოგადად შეესაბამება პრეზენტაციის შინაარს
ზუსტად შეესაბამება შინაარსის ყოველ კომპონენტს
მთლიანი შთაბეჭდილება
მიზანი არ არის მიღწეული,
მინიმალურად არის მიღწეული მიზანი,გათვალისწინებულია ზოგიერთი მოთხოვნა.
მიღწეულია გარკვეული მიზანი,მოთხოვნა ზოგადა გათვალისწინებულია
მიზანი სრულად არის მიღწეული

  



Комментариев нет:

Отправить комментарий