ისტორიის წრის,,ოქროს საწმისის"მეთორმეტე შეხვედრა ჩატარდა:14 დეკემბერს 2018წ.
თემა: ნაპოლეონის ომები.რევოლოციური საფრანგეთი და ევროპა.
მიზანი:მოსწავლეები შეძლებენ მე-18 საუკუნის საფრანგეთის პოლიტიკური მდგომარეობის გაანალიზებას,იმსჯელებენ თუ რა იყო საფრანგეთის რევოლუციის მიზეზი და რამ გაუადვილა ნაპოლეონს ხელისუფლებაში მოსვლა.ისაუბრებენ და შეაფასებენ ნაპოლეონის სამხედრო წარმატებებას,ბრძოლების შესახებ და ნაპოლეონის მარცხს.მოსწავლეები შეავსებენ ნაპოლეონის ომებს და შედეგეს ცხრილის სახით(წიგნში გვ.95), წარმოადგენენ პრეზენტაციას.
განსავითარებლი უნარები:მოსწავლეებს განუვითარდეს მსჯელობის,აზროვნების,კვლევის,შეფასების და ურთიერთპატივისცემის უნარები.
ე.ს.გ.სტანდარტი:
განსისტ.VIII.1. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს ფაქტები და მოვლენები შესაბამის ისტორიულ ეპოქებთან.
მოსწაისტ.VIII.6. მოსწავლეს შეუძლია შეისწავლოს კონფლიქტების მიზეზები, განვითარება და შედეგები.
თემა: ნაპოლეონის ომები.რევოლოციური საფრანგეთი და ევროპა.
მიზანი:მოსწავლეები შეძლებენ მე-18 საუკუნის საფრანგეთის პოლიტიკური მდგომარეობის გაანალიზებას,იმსჯელებენ თუ რა იყო საფრანგეთის რევოლუციის მიზეზი და რამ გაუადვილა ნაპოლეონს ხელისუფლებაში მოსვლა.ისაუბრებენ და შეაფასებენ ნაპოლეონის სამხედრო წარმატებებას,ბრძოლების შესახებ და ნაპოლეონის მარცხს.მოსწავლეები შეავსებენ ნაპოლეონის ომებს და შედეგეს ცხრილის სახით(წიგნში გვ.95), წარმოადგენენ პრეზენტაციას.
განსავითარებლი უნარები:მოსწავლეებს განუვითარდეს მსჯელობის,აზროვნების,კვლევის,შეფასების და ურთიერთპატივისცემის უნარები.
ე.ს.გ.სტანდარტი:
განსისტ.VIII.1. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს ფაქტები და მოვლენები შესაბამის ისტორიულ ეპოქებთან.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ
მოსწავლე:
ადგენს ცხრილს, რომელშიც სახელმძღვანელოში არსებულ თემებთან დაკავშირებულ მნიშვნელოვან ფაქტებსა და მოვლენებს ალაგებს
ქრონოლოგიური თანმიმდევრობითმოსწაისტ.VIII.6. მოსწავლეს შეუძლია შეისწავლოს კონფლიქტების მიზეზები, განვითარება და შედეგები.
შედეგი
თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
ინდივიდუალურად
ან კლასში ჯგუფური მუშაობისას ცხრილის საშუალებით აჯგუფებს სხვადას
Комментариев нет:
Отправить комментарий